به گزارش آذرباخیش ، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تشریح فعالیت امروزه در مبارزه با کرونا و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین عنوان کرد : بسیج  با روحیه انقلابی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری ، حمایت از محرومان و خانواده های آسیب دیده از کرونا را جزو اولویت های خود قرار داده است.

سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده با اشاره  به اهمیت بسیج و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت : از آغاز انقلاب تاکنون ، بسیج در تمامی عرصه ها با حضور پویای خود تمام توان خود را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم گذاشته و امروز هم از اولین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا  پابه پای مسئولین، کادر درمان و مردم شریف ، در زمینه آگاهی بخشی، ضدعفونی و گندزدایی معابر حضور فعال و چشمگیری داشته است .

معاون هماهنک کننده سپاه خوی با بیان اینکه امسال هفته بسیج با شعار “بسیج ، پیشرو خدمت و امید آفرین” از ۳۰ آبان ماه آغاز  میشود ، افزود: هفت روزشمار برای هفته بسیج امسال تعیین شده است که با عناوین؛ بسیج معنویت و سلامت ، بسیج فرزند مسجد و خادم مردم ، بسیج مطالبه گر وعدالت خواه ، بسیج سبک زندگی اسلامی و ایرانی ، بسیج ولایی انقلابی و تمدن ساز ، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری برنامه ریزی شده است .

وی ادامه داد : ۳۰۰ برنامه در  قالب ۴۸ عنوان در دو بخش فضای مجازی و حقیقی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ، با موضوعات فرهنگی ، اجتماعی ، سلامت ، بهداشت و درمان ، مردم یاری و مردم داری ، اقتصاد مقاومتی ، کمک مومنانه و مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اجرای طرح شهید سلیمانی با عنوان “هرپایگاه مقاومت بسیج، یک پایگاه سلامت” خبرداد و افزود : در این طرح بسیج در کنار مدافعان سلامت در چندین مرحله به غربالگری بیماران کرونایی خواهند پرداخت و با قدرت تمام امکانات خود را برای ریشه کن کردن این بیماری به کار خواهند گرفت .

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در پایان از احداث دو طرح عمرانی ، استخر ذخیره آب روستای قزلجه و احداث بند سنگی پل روستای شوریک با صرف اعتبار مبلغ یک میلیارد ریال با مشارکت اهالی ، راه و شهرسازی و بسیج سازندگی خبرداد.

انتهای پیام/