رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس شهرستان خوی در گفتگو با آذرباخیش گفت : سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری در مواجه با ویروس کرونا ، این شهرستان را درگیر موج چهارم کرونا خواهد نمود.

حسین عباسی افزود : با وجود فعالیت ۸ تیم نظارت بر نحوه دستورالعمل های بهداشتی در سطح شهرستان در حال افزایش تیم های نظارتی هستیم

فرماندار خوی با اشاره به اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی اظهار داشت : ۳۱۰۰ نفر در این طرح غربالگری شده است که از این تعداد ۱۸۰ مبتلای مثبت کرونایی شناسایی و اقدامات قرنطینه و بستری آنها نیز توسط دانشکده علوم پزشکی خوی صورت گرفته است .

عباسی نقش رسانه ها و مطبوعات را در پیشگیری از ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد : رسانه ها تعمیق دهنده افکار و نقش موثر در شکل گیری فرهنگ آن جامعه را دارند لذا باید با تولید محتوای حرفه ای بصورت علمی و اثر گذار در حوزه اطلاع رسانی نقش خود را بصورت هدفمند و با اثرگذاری بیشتر ادامه دهند .

وی همچنین خواستار تعامل دستگاههای دولتی با خبرنگارن و اصحاب رسانه ها شد و تصریح کرد: مطالبه عملکرد ادارت دولتی یکی از وظایف اصحاب رسانه است و باید در این راستا مدیران و مسئولین شهر همکاری خوبی با اصحاب رسانه ها داشته باشند.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس به کاهش بستری های مبتلا به کرونا در روزهای گذشته اشاره کرد و افزود : متاسفانه روند بستری های مبتلایان کرونا در خوی با شیب ملایم در حال افزایش است و هرگونه عادی انگاری وضعیت جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/