به گزارش آذرباخیش محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در آئین افتتاح بهره‌برداری از دو هزار واحد بازسازی شده در قطور خوی، اظهار داشت: یک‌هزار واحد روستایی دیگر که در اثر زلزله سال گذشته تخریب شده بودند به زودی تحویل صاحبان شد.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون محرومان و مستضعفان هستیم، خاطر نشان کرد: سه هزار واحد دیگر بر اساس تفاهمنامه با بنیاد مسکن تا ۶ ماه آینده و پیش از اتمام کار دولت احداث و تحویل داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از احداث ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در سطح کشور خبر داد و افزود: تا کنون ۵۰ هزار واحد احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است. همچنین تا پیش از پایان کار دولت تدبیر و امید ۶۰ هزار واحد دیگر در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: برای اتمام ۳۳ پروژه در سطح آذربایجان غربی تا پیش از اتمام دولت دوازدهم یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

نوبخت با بیان اینکه دولت تدبیر و امید هر آن‌چه را که وعده داده بود به سرمنزل مقصود رسانده، تأکید کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده دولت در سطح آذربایجان غربی می‌توان به اتصال ریل ارومیه به شبکه سراسری ریلی کشور و انتقال آب به دریاچه ارومیه اشاره کرد.

انتهای پیام/