به گزارش آذرباخیش مجمع عالی بسیج شهرستان خوی صبح امروز با ارئه طرح ها و ایده های کاربردی در زمینه های مختلف تشکیل یافت .

سردار سرتیپ دوم پاسار محمد باقر علائی در این جلسه نقش آفرینی بسیجیان نخبه را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری دانست و مجمع عالی بسیج را اتاق فکری برای اجرای تدابیر ولی امر مسلمین ، سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و مأموریت های بسیج دانست.

حجت اسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در این نشست مهمترین رسالت اعضای این مجمع را تحقق مطالبات رهبری در حوزه های مختلف دانست و افزود: تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی ، مدیریت فضا مجازی ، تبین بیانیه کام دوم انقلاب ، تقویت روحیه مطالبه گری و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر رسالت های این مجمع است که باید با همدلی تحقق یابد.

حسین عباسی فرماندار خوی نیز استفاده از ظرفیت های مجمع عالی بسیج را برای حل مشکلات جامعه کاربردی توصیف کرد و افزود : با ورود نخبگان به عرصه های مختلف می توان در دستگاههای اداری و دولتی نیز شاهد پیشرفت و پویایی در اهداف تعریف شده باشیم.

علی حسن پور رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان خوی از برنامه های آتی کارگروههای تخصصی ۸ گانه پرده برداشت و اظهار داشت: در سال آتی با ارئه چندین برنامه مدون و ایده های اجرایی در حوزه های مختلف شاهد پیشرفت اهداف این مجمع خواهیم بود.

وی همچنین از اجرای ۳۱ طرح مجمع عالی بسیج شهرستان خوی خبرداد و افزود : این ۳۱ طرح شامل طرح های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی است که بیشتر این طرح هها در حال اجرا بوده و برخی از آن ها نیز با کسب رتبه های برتر استانی بصورت کشوری نیز اجرا می شود.

انتهای پیام/