به گزارش آذرباخیش علی رئیسیان زاده مدیر کل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندانهای کشور در سفر یک روزه خود به شهرستان خوی از مجمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی زارعان خوی بازدید کرد.

وی در این بازدید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده های زندانیان تاکید کرد و اظهار داشت : دستگاه قضایی حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه خانواده های نیازمند مددجویان زندانی را از اولویت های مهم و راهبردی خود می داند و در این راستا اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

این مقام مسئول اشتغال ‌زایی برای زندانیان و محکومان را یکی دیگر از اقدامات مهم دستگاه قضایی خواند و افزود : اشتغال زایی زمینه‌ساز رفع بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان خواهد بود.

حمید صمدزاده دادستان عمومی و انقلاب خوی یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از خانوده های بی بضاعت زندانیان این شهرستان توزیع اقلام معیشتی دانست و یادآور شد : در مرحله دوم  رزمایش کمک های مومنانه ۲۷۰ بسته‌ کمک‌ معیشتی مابین خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خوی توزیع شد.

وی ارزش ریالی این بسته را بیش از ۱ میلیارد هشتصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود : این بسته ها شامل اقلام ضروری می باشند که از ابتدای سال ۱۳۹۹ در چندین مرحله بصورت نقدی و غیر نقدی مابین خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/