به گزارش آذرباخیش به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی اعلام شد.

اسامی منتخبین شهر ارومیه به ترتیب ذیل است:

 مرتضی منافی، رسول اصغرزاده و محمد خلیل پور به ترتیب با کسب ۴۳ هزار و ۷۳۹، ۳۰ هزار و ۹۲۷ و ۳۰ هزار و ۵۹۳ رای سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ارومیه شدند.

 حسین پناهی با ۳۰ هزار و ۵۴۷ رای، نقی کریمی با ۲۹ هزار و ۲۱۷ رای، مرتضی پیری با ۲۶ هزار و ۲۵ رای، احد یوسفی با ۲۵ هزار و ۱۰۲ رای، توماج وحید افشار با ۲۳ هزار و ۵۸۴ رای، ساسان ابراهیم زاده با ۲۱ هزار و ۹۴۴ رای، صادق توکلی مهر با ۲۱ هزار و ۶۷۸ رای و گلشن نوروزی با ۲۱ هزار و ۵۶۰ رای به عنوان نفرات چهارم تا یازدهم به شورای ششم شهر ارومیه راه یافتند.

مرتضی بهرام، یعقوب حسینی، علی مصطفی زاده و توحید علی‌نژاد نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر ارومیه انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شهر مهاباد:

 در ششمین دوره انتخابات شورای شهر مهاباد “آکو جنگلی” با چهار هزار و ۹۴ رأی، “طاهر جنگلی” با سه هزار و ۹۷۸ رأی، “امید خضری” با سه هزار و ۹۱۳ رأی، “حمزه نوذری” با  سه هزار و ۸۹۷ رأی، “چیا آذربار” با سه هزار و ۸۹۶ رأی، “آرش شهابی” با سه هزار و ۲۱۴ رأی و “یوسف گنجی” با ۲ هزار و ۹۴۲ رأی هستند.

همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر معرفی شدند که به ترتیب “محمد جلال وطمانی” با ۲ هزار ۶۳۸ رأی، “امیر خلیلی” با ۲ هزار و ۵۱۴ رأی، “شادی جنگلی” با هزار و ۹۱۲ رأی و “فاطمه رحیمی” با هزار و ۶۳۰ رأی و “کمال نیرویار”با هزار و ۶۲۱ رای را شامل می‌شوند.

اسامی منتخبین شهر شاهین دژ:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر شاهین دژ ” علی مومنی” با ۲ هزار و ۷۹۳ رای، “عربعلی صفرپور” با ۲ هزار و ۴۴۹ رای، “سلیمان سلطانی” با ۲ هزار و ۳۵۸ رای، “احمد علیزاده” با ۲ هزار و ۳۱۸ رای و “سیدمنصور رشیدی” با ۲ هزار و ۲۹۷ رای اسامی پنج نفر برگزیده برای عضویت اصلی شورای اسلامی شهر شاهین‌دژ هستند.

“رضا میرزا باقری”، “سلام اله ایمانی”، “”، “حسن کریمی” به ترتیب ۲ هزار و ۲۳۱، ۲ هزار و ۱۱۳ و هزار و ۹۳۷ رای نیز سیه عضو علی البدل ششمین شورای اسلامی این شهر شدند.

اسامی منتخبین شهر بوکان:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر بوکان “ژیلا عبدی” با کسب ۲ هزار و ۷۵۰ رای، “ناصر کاکه زاده” با ۲ هزار و ۳۱۴ رای، “علی قادری” با ۲ هزار و ۲۳۳ رای ، “کمال کریمی” با ۲ هزار و ۱۸۹ رای ، “احمد رحمانی” با ۲ هزار و ۴۹ رای ، “گلاویژ حسینی” با ۲ هزار و ۴۷ رای و “پخشان سلیمی” با ۲ هزار و ۴۳ را بیشترین آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

” سلیمان افتخاری”  با هزار و ۸۵۹ رای، “احمد احمدیان” با هزار و ۸۵۰ رای، “کامران احمدی” با هزار و ۷۶۹ رای ، “هانا چالاک” با هزار و ۷۱۲ رای و ” توفیق فروغی ” با هزار و ۶۸۲ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شهر میاندوآب:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر میاندوآب “جهانگیر قاسم زاده” با کسب ۶ هزار و ۵۳۷ رای به عنوان نفر اول و “غیب الله رحیمی” با کسب ۶ هزار و ۳۵۸ رأی به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

 “روبین کلانتری” با کسب پنج هزار و ۹۴۷ رأی، “بابک محمدزاده” با کسب پنج هزار و ۲۴۰ رای و “شهرام محمدوند ولی‌آباد” هم با کسب پنج هزار و ۲۳۳ رأی در ترکیب شورای ششم شهر میاندوآب قرار گرفتند.

اسامی منتخبین شهر اشنویه: 

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر اشنویه “خسرو امیرعشایری” با ۲ هزار و ۶۷۱ رای، “مسلم امینی” با ۲ هزار و ۶۶۷ رای و “رشید اسفندیاری” با ۲ هزار و ۸۰، “شیرزاد زرزا” با هزار و ۷۲۵ رای و خالید جداری” نیز با هزار و ۷۲۱ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

وسیم خنشا، امیر مرندی نلیوان و محمد شریفی نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر اشنویه انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شورای شهر سردشت: 

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سردشت “سیروان جلالی” با ۲ هزار و ۷۳۸ رای، “ریباز حسنی” با ۲ هزار و ۲۶۴ رای و “امیر معروفی” با ۲ هزار و ۱۱۰، “رامین رسولی” با هزار و ۸۹۵ رای و لقمان رستمی” نیز با هزار و ۸۲۴ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

“مهران محمدی” با هزار و ۵۰۸ رای ، “رامین اسماعیل نژاد” با هزار و ۳۴۲ رای و “منصور مهری” نیز با هزار و ۳۳۸ رای رتبه های ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

منتخبین شورای شهر ماکو:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر ماکو، حجت پام، جعفر بایرام زاده و اسلام پور قنبر به ترتیب با کسب چهار هزار و ۳۱۵، ۲ هزار و ۴۸۷ و ۲ هزار و ۳۸۵ رای سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ماکو شدند.

حسن هاشم زاده با ۲ هزار و ۳۰۴ رای و بهنام رستم زاده با ۲ هزار و ۲۴۲ رای به عنوان نفرات چهارم  و پنجم به شورای ششم شهر ماکو راه یافتند.

اسامی منتخبین شورای شهر سلماس:

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سلماس، “حسین رمزی قره قشلاقی” دارای ۵۹۳۹ رأی،” امیر جعفرزاده دارای ۴۳۱۶ رأی، “علی احمدی قره قشلاقی دارای ۴۱۰۹ رأی، “طاهر خلیل زاده دارای ۳۷۰۳ رأی، ” صاحبعلی نجفی دارای ۳۴۲۳ رأی”  محمد نجمی قره قشلاقی دارای ۳۲۸۸ رأی”  “سروش موسی زاده حمزه کندی نام  دارای ۳۲۳۸ رأی ” ” حسین احمدپورحبشی دارای ۲۹۹۲ رأی” ” حمید دهقانی مغانجوقی دارای ۲۹۰۵ رأی” آقای موسی درویشی صوفی دارای ۲۸۴۶ رأی”  سلیمان خانی سلطان احمدی  دارای ۲۸۲۶ رأی می‌باشد.

اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر خوی:

 در ششمین دوره انتخابات شورای شهر خوی،  حمیدرضا عمرانی‌ با ۷۲۳۰ رای، محمدرضا پیری با ۷۰۱۵ رای، محمد بهجتی با ۶۸۷۲ رای،  امین اله گلصنملو با ۶۱۷۳ رای،  سجاد چهره آراء با ۶۰۳۸ رای، مجید غوری با ۵۹۸۷ رای،  سیفعلی مرادی با ۵۹۶۷ رای،  مرتضی شهسوار  با ۵۸۲۴ رای و محمد صادق نژاد با ۵۷۹۱ رای منتخبین شورای شهر خوی لقب گرفتند.

همچنین الهام السادت مظلومی با ۵۴۵۷ رای،  فریده واحدی با ۵۳۲۹ رای و غلامعلی شریف با ۵۲۳۴ رای اعضای علی البدل را به خود اختصاص دادند.

اسامی منتخبین شورای شهر نقده: 

در ششمین دوره انتخابات شورای شهر نقده، زهرا محمدی”۱۰۰۹۳ رای” آراسته پورزمان ۸۲۱۷ رای سعید دیلمقانی ۵۵۷۶ رای ایرج سلیمان زاد ۵۲۲۴ رای ولی بابوسه ۵۱۴۳ رای پریسا یوسف زاده ۴۸۰۰رای حامد باقری ۳۹۳۶ رای اعضای اصلی شورا هستند.

رضا آقائی دارای ۳۷۱۲ رای” هادی نوری ۳۲۴۷ رای ” لیلا حیدری ۳۰۵۳ رای ” جواد فرهاد۲۷۰۲ رای ”  سهند ول‌زاده۲۶۷۶ رای به عنوان اعضای غلی البدل  شورای اسلامی شهر نقده انتخاب شدمند.

اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر پیرانشهر:

 صفر تفاخر با کسب سه هزار و ۵۴۱ رأی ،خانم معصومه خضروند با کسب سه هزار و۱۴ رأی، معروف محمدزاده اقدم با کسب دو هزار و ۷۲۳ رأی، کمال غفوردوست با کسب دو هزار و  ۵۵۲ رأی ،سید انور حسینی با کسب دو هزار و  ۴۲۱ رأی، عمر احمد آقایی با کسب دو هزار و ۳۸۵ رأی و علی روشن دل با کسب دو هزار و ۸۳ رأی، بعنوان اعضای اصلی و خانم نسرین قریشی با کسب یکهزار و ۵۴۸ رأی و آقای دینو کاک درویشی با کسب یکهزار و ۳۷۸ رأی بعنوان عضو علی البدل شورای شهر پیرانشهر انتخاب شدند.

اسامی منتخبین شورای اسلامی تکاب: 

 سجاد طاهری باد محمود با ۲۷۳۰ رای، رقیه براتی با ۲۶۷۱ رای،  سیروس مروتی با ۲۳۸۱ رای، صلاح الدین امینی تاشه کبود با ۲۳۴۵ رای، ایرج عباسی پهلوان با ۲۲۹۶ رای

اعضای علی البدل:

 بهزاد ارجمندی قجور با ۲۰۳۲ رای،  سید جلال علوی با ۱۹۹۸ رای،  محمدعلی عباسی نصرت آباد با ۱۹۳۳ رای انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/