به گزارش آذرباخیش حجت الاسلام و المسلمین سید رضی شکوری امام جمعه خوی در ابتدای خطبه ها ضمن توصیه به تقوا و اشاره به آیات و روایاتی از ائمه اطهار مبنی بر شاخصه های انسان پرهیزگار به ایراد سخنرانی پرداختند .

امام جمعه خوی با اشاره به چالش های دولت جدید گفت : رئیس جمهور منتخب و دولت آینده در تمامی حوزه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، و داخلی ، منطقه ای و بین المللی با چالشهای متعدد مواجه است لذا جهت رفع آنها الزاماتی وجود دارد که عمل به آنها افق پیشرفت دولت جدید را فراهم خواهد ساخت.

حجت الاسلام شکوری افزود : یکی از مهمترین و اساسی ترین الزامات دولت جدید ، اجرایی ساختن مطالبات مقام معظم رهبری در تمامی حوزه ها است و این قطعا ضامن پیشرفت دولت و ملت ایران اسلامی خواهد بود.

وی تدبیر و کارآمدی در انتخاب کارگزاران اجرایی بدون توجه به گرایشات سیاسی را مهم دانست و خاطر نشان کرد : تعهد و تخصص باید دو الویت مهم خادمان جدید ملت در همه عرصه ها باشد ، روی کار گذاشتن افراد بی خاصیت و بدون داشتن مسئولیت اجتماعی یکی از عاملان اصلی فقر و بدبختی در کشور می باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی تاکید کرد : دولت جدید از هرگونه کار تشریفاتی پرهیز کند و تمام توان خود را برای حل مشکلات اساسی و ریشه ای کشور به کار گیرد.

انتهای پیام/