به گزارش آذرباخیش حسین عباسی در این نشست که بمناسبت روز اصناف ترتیب یافته بود به شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: از همه ی کسبه و اصناف بخاطر همراهی در اجرای محدودیت های کرونایی و تحمل شرایط سخت اقتصادی به علت تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشور، قدردانی می نمایم.

وی در ادامه این دیدار به حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته بهره برداری از سه بیمارستان با ۵۰۰ تخت با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان تحول شگرفی در حوزه سلامت ایجاد کرد که تاثیر بسزایی در کنترل بیماری کرونا در شهرستان و شمال استان داشت.

عباسی تکمیل زیرساخت های شهرستان از جمله راه های مواصلاتی و پایانه مرزی رازی را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و افزود: پایانه مرزی رازی بعنوان یکی از طرح های ملی در سطح شهرستان با اعتبار هزینه شده بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در آستانه بهره برداری میباشد و جاده منتهی به این مرز برای رفاه حال مسافران با پیشرفت نزدیک به ۲۰ درصد در حال اجرا میباشد.

وی تصریح نمود: با تکمیل و چهار خطه کردن محور ایواوغلی- خوی- سلماس بعنوان بخشی از کریدور آزادراهی غرب کشور و ساماندهی سه راهی ایواوغلی که از مطالبات مردم میباشد، شاهد رشد و توسعه شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/