رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش با اشاره به افزایش آمار کرونا در این شهرستان گفت : متاسفانه با کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد رشد فزاینده تعداد بستری های کرونایی در این شهرستان هستیم که در صورت عدم رعایت مردم وارد فاز جدیدی از بحران ویروس کرونایی و کمبود امکانات بهداشتی و درمانی خواهیم شد.

فاطمه مقدم تبریزی افزود : هم اکنون ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا با شرایط حاد در بیمارستان های این شهرستان بستری می باشد و این آما هر روز نیز افزایش می یابد که نسبت به هفته های قبل شاهد رشد ۵۰ درصدی بستری های کرونایی هستیم.

وی گفت : هر روز بیش از ۵۰ نفر مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان شناسایی می شود که نشان دهنده کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی و جهش این بیماری است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی با اشاره به طرح واکسیناسیون ملی ، از روند اجرایی آن در شهرستان خوی ابراز امید واری کرد و افزود : با افزایش سطح خدمات رسانی به مردم عزیز و همچنین افزایش تجهیزات خدمات درمانی با تجهیز یک سالن ورزشی با تمامی امکانات بهداشتی و درمانی بصورت رایگان ، تزریق واکسن به گروههای هدف با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد : از آغاز طرح ملی واکسیناسیون گروههای هدف در شهرستان خوی بیش از ۳۱ هزار نفر در گروههای سنی بالای ۶۰ سال در مقابل بیماری منحوس کرونا ایمن شده اند.

انتهای پیام/