به گزارش آذرباخیش آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان خوی صبح امروز با حضور حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و اعضای شورای اداری در فرمانداری خوی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی  در سخنانی از زحمات، تلاش‌ها و خدمات ۲۱ ساله حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه سابق در شهرستان خوی قدردانی کرد.

حجت الاسلام قریشی ضمن تبریک و خوش آمد گویی به حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه جدید شهرستان خوی گفت: حجت الاسلام شکوری در طول ۲۱ سال خدمات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف دینی، تبلیغی و حوزوی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی عمل به فرامین رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را مهم شمرد و افزود : نقش و جایگاه نماز جمعه و آگاهی بخشی به جامعه در تحولات اجتماعی ، سیاسی و … با استفاده از تریبون مردمی که سکان دار آن امام جماعت می باشد از مطالبات مهم مقام معظم رهبری می باشد.

حجت الاسلام قریشی افزود : امید است با حضور امام جمعه جدید شهرستان خوی شاهد موجبات ترقی و پیشرفت در تحکیم ارتباطات ، ایجاد وحدت و توسعه پایدار در شهرستان خوی باشیم.

در این مراسم ضمن تکریم از حجت الاسلام سید رضی شکوری ، حجت الاسلام حجت قاسم خانی مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه به عنوان امام جمعه جدید شهرستان خوی معرفی شد.

لازم به ذکر است ، حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در بدو ورود به شهرستان خوی با حضور در گلزار شهدا با نثارفاتحه ای یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

انتهای پیام/