به گزارش آذرباخیش فرمانده سپاه شهرستان خوی در این مراسم ، پیشکسوتان و رزمندگان عرصه ایثار و شهادت را گنجینه ای فراموش نشدنی برای انقلاب اسلامی دانست و افزود : امروز ایران اسلامی برجایگاه خود در دنیای اسلام و جهان پر از تلاطم و امواج ضد اسلام و انقلاب در سایه این رزمندگان و پیشکسوتان می بالد.

سردار محمد باقر علائی افزود : سردمداران جهان غرب با پشرفت و آبادانی ایران اسلامی همیشه جدال و ستیز داشته و با سیاه نمایی و با ترفند های رسانه ای سعی در قلیل شمردن دستاورد های انقلاب را دارند.

وی گفت : جوانان این مرز و بوم با چیره شدن بر مشکلات فراوانی که در سایه عداوت جهان سلطه و در راس آن آمریکای تروریست و جنایتکار پدیدار شده است ایران را به جایگاهی والایی در منطقه و جهان رسانده که خود رئسای جمهور و کارشناسان سیاسی جهان به کررات به آن اشاره و پیشرفت ایران اسلامی را باورنکردنی قلمداد نموده اند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اوج دشمنی و کینه دشمنان انقلاب با ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی هویدا شد و نشان دادند که در مقابل عزم و ارداه ملت ایران ناتوان و درمانده مانده اند.

لازم بذکر است این مراسم که با حضور ۳۰۰ نفر از رزمندگان و ایثارگران عرصه دفاع در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان خوی برگزار شد ، بصورت نمادین از جمعی پیشکسوتان و مدافعان سلامت نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/