دکتر فاطمه مقدم تبریزی در گفتگو با آذرباخیش با اعلام این خبر گفت : طی پایش های انجام شده و براساس شاخص های مربوطه به ویژه درمدیریت بحران، بهبودی بیماران و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا ، بیمارستان آیت الله خویی موفق به کسب رتبه ۱ در بین بیش از ۳۷۰ بیمارستان و مرکز درمانی دولتی در کشور شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی افزود : در راستای نظارت بر اجرای دستورالعمل های وزارتی و آمادگی مقابله با کرونا از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱۰۰ مورد بازدید از بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش توسط کارشناسان این معاونت انجام شد.

وی مدیریت تخت های بیمارستانی جهت تخصیص تخت کافی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا را از دیگر اقدامات مهم این دانشکده برشمرد و بیان داشت : با ارئه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در بیمارستان آیت الله خویی که با افزایش‌ شدید بیماران و نیاز به تخت بیشتر به تدریج تمامی بخش های بیمارستان به سایر بیمارستان ها منتقل شد به طوری که بیش از ۱۶۰ تخت بیمارستان تنها به درمان بیماران کرونا اختصاص یافت.

تبریزی تصریح کرد : بیمارستان آیت الله خویی در اعتبار بخشی و ارزشیابی بیمارستانها توسط ارزیابان کشوری عنوان بیمارستان درجه یک شناخته شد که با ارائه خدمات ارزنده و قابل توجهش به بیماران کرونایی عنوان چهارمین بیمارستان برتر کشور را نیز کسب کرد.

انتهای پیام/