رئیس هلال احمر خوی در گفت و گو با آذرباخیش از اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم خبر داد و گفت : کاروان سلامت این جمعیت با اعزام به مناطق محروم شهرستان خوی به ارائه خدامات سلامت و توزیع اقلام حمایتی پرداختند.

حجت رستمی افزود: این کاروان با حضور ۲۰ نفر از پزشکان، پرسنل و اعضا داوطلب و مشارکت ویژه اعضا خانه هلال این روستا با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی به ارائه خدمات پرداختند و قدمی مثبت در جهت افزایش سلامت روستا و حمایت از خانواده های کم برخوردار برداشته شد.

وی هدف از اجرای طرح کاروان سلامت به مناطق محروم را ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس همنوعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری بین مردم دانست و در ادامه نقش مثبت و پر رنگ جمعیت هلال احمر در این مناطق را برای کاهش آلام موثر دانست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم پزشکی داوطلب این جمعیت خدمات پزشکی شامل ویزیت اپتومتریست به بیش از ۹۰ نفر از روستاییان محروم ارائه کردند.

رئیس هلال احمر خوی تصریح کرد : بسته های معیشتی و بسته های های بهداشتی در جهت حمایت از خانواده های کم برخوردار و افزایش سطح بهداشت و سلامت در روستاهای حاشیه نشین نیز توزیع گردید.

انتهای پیام/