به گزارش آذرباخیش امام جمعه خوی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به مذاکرات پیش روی دولت سیزدهم با سران کشور های غربی ، رویکرد دولت را مذاکره برای رفع تحریم های ظالمانه دانست و افزود : استفاده از حق قانونی در مسئله هسته ای به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست و این را دولت جدید بخوبی می داند و برای مذاکره برای رفع تحریم های ظالمانه غرب به میدان مذاکره پا گذاشته اند.

حجت الاسلام قاسم خانی افزود : اکنون و براساس آمارها و نظرسنجی‌ها اکثریت مردم نه به ‌آمریکا و نه وعده‌های او دیگر هیچ اعتمادی ندارند ، در عرصه خارجی ایران انقلابی مهمترین محور مقاومت است که پس از  ۸ سال آمریکا را در غرب آسیا زمین گیر کرده است و خواب‌های پریشان مثلث عبری عربی غربی را تبدیل به‌کابوس کرده است.

قاسم خانی گفت : چشم دوختن به دست غربی ها برای حل مشکلات کشور یک اشتباه محض و استراتژیک می باشد که امید واریم این اشتباه را دولت جدید دیگر مرتکب نشود.

امام جمعه خوی در بخش دیگر سخنان خود به سخنرانی راهبردی مقام معظم رهبری در ۱۲آذر سال ۷۹ اشاره کرد و افزود : بیانات بسیار مهم  ۱۲ آذر ۷۹ بخش مهمی از شاکله ی اصلی مکتب انقلاب اسلامی است و تمام بیانات دیگر رهبر معظم انقلاب را می‌توان در محوریت این سخنرانی قرار داد.

قاسم خانی تصریح کرد : در آن سخنرانی مقام معظم رهبری مراحلی را که که حکومت اسلامی با پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ تا کنون طی کرده و مراحلی که در پیش دارد را تبیین فرمودند که باید در جهت تحقق آن تلاش کرد.

انتهای پیام/