به گزارش آذرباخیش سردار حبیب شهسواری در آئئین تجلیل از یگان های نمونه و بسیجیان فعال شهرستان خوی گفت : کارگزارن کشور باید به این مسئله واقف باشند که تنها راه ماندگاری این نظام الهی و برگرفته از مکتب عاشورا ، خدمت به مردم است .

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود : استکبار جهانی با جنگ روانی و رسانه ای در تلاش برای معکوس نشان دادن جبهه حق علیه باطل است و با سیاه نمایی می کوشد مردم را مایوس و خادمان این نظام را در حل مشکلاتشان سست جلوه دهند.

حبیب شهسواری میدان عمل را آزمونی بزرگ برای مردم و نظام توصیف کرد و افزود : استکبار جهانی با مین گذاری و توطئه چینی برای مردم و مسئولان بدنبال تغییر نظام اسلامی می باشند و باید هرچه توان داریم با قدرت در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

وی در ادامه به اهمیت استفاده از ظرفیت های موجود برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و افزود : باید از تمامی توانایی‌ها در عرصه های مختلف اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و … با الگو قرار دادن فرهنگ ایثار و روحیه مقاومت برای تحقق اهداف نظام اسلامی تلاش کرد.

پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان خوی صبح امروز با حضور مسئولان و استانی و شهرستانی با تجلیل از یگانهای نمونه و بسیجیان فعال این شهرستان به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/