به گزارش آذرباخیش عادل نجف زاده نماینده مردم شریف خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت دخانیات ایران با وی دیدار و با ابراز خرسندی از رویکرد جدید دخانیات ایران خواستار اصلاح شیوه ها و روش های نادرست گذشته شد.

وی با اشاره به سیاست های نادرست دولت های قبل در احیا بنگاههای اقتصادی گفت : اصلاح ساختاری در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور نیازمند ریل گذاری صحیح در بخش «سیاست پولی»«سیاست مالی» و «سیاست ارزی و تجاری می باشد.

محمد شیخان در این دیدار با اشاره به سیاستهای جدید شرکت دخانیات اظها رداشت : برنامه سال ۱۴۰۱ شرکت دخانیات در محورهای صادرات، افزایش تولید و سهم بازار، تقویت نیروی انسانی، اصلاح ساختار، توسعه و ایجاد مجتمع های تولیدی جدید در حال تدوین است، که با توکل بر خدا و همت کلیه پرسنل زحمتکش شرکت محقق خواهد شد.

مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره افزود: اولویت ما راه اندازی مجدد خطوط تولید مجموعه خوی بعد از ۳ سال توقف بوده و این قول را به مردم شریف آن منطقه خواهیم داد که برنامه های ویژه ای در حوزه‌های تولید، کشت توتون و اشتغال جوانان خواهیم داشت.

مدیرعامل جدید دخانیات گفت: تمام تلاش ما و همکاران ما این است که مجتمع تولیدی خوی قبل از سال جدید شروع به تولید نماید، تا بتوانیم به سرعت از انفعال حاکم شده،خارج و به فضای کار و تلاش وارد شویم.

وی همچنین یادآور شد: مجتمع تولیدی خوی با دستان توانمند فرزندان شهر خوی به زودی به جایگاه اصلی خود در صنعت دخانیات کشور باز خواهد گشت.

دکتر محمد شیخان با اشاره به ظرفیت های موجود در خوی، گفت: نگاه ما به مجتمع های تولیدی، احیاء، تقویت، توسعه و ارتقاء زیر ساخت ها بوده و مجموعه تولیدی خوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در خصوص طرح جدید مالیات و عوارض دخانیات پیشنهاد شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه نمایندگان محترم مردم به نظرات و دیدگاه های تخصصی شرکت دخانیات ایران شد و اذعان داشت: انتظار ما از نمایندگان محترم مجلس اعمال سیاست های درست برای تقویت تولید داخلی و شرکت دخانیات ایران در سال مانع زدایی از تولید است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در پایان این دیدار ضمن حمایت از بیان دیدگاه های تخصصی شرکت دخانیات با نمایندگان مردم و طرح  آن در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و  برنامه ها و سیاست های جدید دکتر محمد شیخان، از مدیر عامل شرکت دخانیات جهت بازدید از حوزه انتخابیه و مجموعه های تولیدی استان دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/