به گزارش آذرباخیش در نخستین روز از دهه مبارکه فجر، زنگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در مدرسه علامه حلی نواخته شد.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی در این مراسم با شاراه به نقش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی گفت : امام خمینی(ره) به عنوان‌ نظریه‌پرداز نهضت‌ اسلامی‌ و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ‌توانست نقش رهبری را به بهترین شکل ممکن در تاریخ ایران و حتی جهان روشن سازد که پیروزی انقلاب اسلامی ‌نتیجه نقش مؤثر رهبری در هدایت خیزش مردمی ‌و عبور از حوادث سخت و گوناگون در طول دوران شکل‌گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی‌بوده است.

وی افزود : امام راحل تمام ویژگیها و کارهای بزرگی را که برای عزیزساختن ایشان نزد توده های مسلمان به عنوان یک قهرمان واقعی در سنت اسلامی لازم بود، دارا بودند: صداقت شخصی استثنایی و عدم خودخواهی در روش زندگی، اراده و توانایی یک رهبر قدرتمند، جرأت باورنکردنی و استواری در برابر مشکلات بزرگ، ظرفیت غیرمعمولی برای مقاومت و برقرارساختن همدلی با رنجبران و پابرهنه ها و لگدمال شده های اجتماع، و ارتباطات فوق العاده و مجذوب کننده و مهارتهای سخنوری از ویژگیهای ایشان بود.

همزمان با اولین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر مراسم رژه خودرویی و تجدید میثاق مسئولین با شهدا و امام راحل(ره) نیز برگزار شد.

انتهای پیام/