عادل حسنلو مدیر شهرک صنعتی خوی در گفت و گو با آذرباخیش گفت : یکی از برکات انقلاب اسلامی شناسایی استعداد ها و بهره مندی از ظرفیت های کم نظیری بود که توانستیم به دستاوردهای بزرگی در حوزه صنعت دست یابیم.

وی گفت : اوج شکوفایی انقلاب اسلامی در این شهرستان راه اندازی شهرکهای صنعتی بود که توانستیم اشتغال پایدار و افزایش تولید در حوزه های مختلف صنعتی ، کشاورزی و صادراتی را شاهد باشیم.

حسنلو گفت : اگر بخواهیم بخش کوچکی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این شهرستان بررسی کنیم باید به بزرگترین کارخانه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و پروپلین استان آذربایجان غربی و را ه اندازی کارخانه سیمان و نساجی اشاره کنیم که بخش قابل توجهی از اشتغال و صادرات را به خود اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد : قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی هیچ شهرک صنعتی در خوی وجود نداشت اما امروز شاهد یک شهرک صنعتی با مساحتی بیش از ۲۲۱ هزار  هکتار هستیم که نزدیک به دوهزار نفر در حال اشتغال می باشند.

افزایش صادرات به کشورهای همجوار از دیگر برکات این نظام بود که با تکیه بر ایمان الهی و رهبری حضرت امام (ره) با اقتدار دیپلماسی بخش از واردات این کشورها را به خود اختصاص دهیم.

انتهای پیام/