امام جمعه خوی در گفت و گو با آذرباخیش با اشاره به شیوه های مختلف دشمنان کشورمان در ناامید کردن مردم از نظام اسلامی و سیاه نمایی از دستاوردهای انقلاب گفت : تـرویـج شـایـعـات از مهمترین حریه های دشمنان است که خلاف واقعیت ها را به تصویر می کشند و با داستان سرایی و با توسل به شیوه های پیشرفته روانشانسی و اقناعی سعی در منحرف کردن اذهان مردم دارند.

حجت الاسلام قاسم خانی گفت :  امروز فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به ابزار و بستری مهم برای شایعه پراکنی دشمن تبدیل شده است که با اخـذ کـمـک مـالى و فـکـرى ، با ایجاد صدها صفحه و کانال در شبکه های اجتماعی و کـانـال های مـاهـواره اى در تلاش هستند موفقیت های چشمگیر مردم و نظام اسلامی را کوچک شمارند و یاس و نا امیدی را در میان مردم رواج دهند.

قاسم خانی افزود : تشدید تهاجم فرهنگى و ترویج روحیه یاس و ناامیدی به جای نشاط اجتماعی و احساس بالندگی از پیشرفت‏های کشور و تبدیل امید مردم به نا رضایتی از اهداف مهم دشمنان هستند که بارها مقام معظم رهبری هم در این خصوص هشدار داده اند.

امام جمعه خوی تاکید کرد : بازخوانی دستاوردهای نظام  در سال های گذشته ، ترسیم افق پیشرفت جامعه با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی ، شبه زدایی و پاسخ به سئوالات مردم و بکارگیری جوانان دلسوز و متخصص در مسئولیت های مختلف می تواند پادزهری مهم برای خنثی سازی دسیسه های دشمن باشد.

انتهای خبر/