به گزارش آذرباخیش مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان خوی با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی ، امام جمعه ، نماینده و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام قاسم امام جمعه خوی در ابتدای این برنامه ، با آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون برای خادمین نظام اسلامی در خطاب به مسئولین شهرستان گفت : کسب رضایت پروردگار عالم در پذیرش مسئولیت و امانتداری و حراست از آن می باشد.

وی افزود : تبدیل فرصت های بالفعل به فرصت های بالقوه کار جهادی می طلبد که در این صورت شاهد رشد و شکوفایی نظام اسلامی در تمامی عرصه ها خواهیم شد.

قاسم خانی به کار جهادی دولت سیزدهم پرداخت و افزود : سفرهای استانی رییس جمهور همراه با تدبیر و برنامه ریزی منجر به بازگشت واحد های تعطیل شده به چرخه تولید و اشتغال شد.

وی اظهارداشت : از کارگزاران و خادمین مردم شهرستان خوی انتظار می رود مقوله مهم فرهنگ و اخلاق اسلامی را در جامعه تقویت نموده و آن را یکی از اهداف مهم خود قلمداد کنند.

حسین عباسی فرماندار سابق خوی در این مراسم بازسازی مناطق زلزله زده قطور در کمترین زمان ممکن را از خدمات ارزنده نظام دانست و افزود : تاریخ آنرا فراموش نخواهد کرد.

وی گفت : افتخار میکنم در خوی بعنوان مهد و فرهنگ ادب و عرفان و سرای اندیشمندان فرماندار بودم.

در انتهای مراسم که سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز حضور داشت ، با تقدیر از تلاشهای دکتر حسین عباسی ، ذبیح الله کاظمی اطهر با حکم استاندار آذربایجان غربی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خوی معرفی شد.

انتهای خبر /