سرهنگ سید جلیل موسوی در گفت و گو با آذرباخیش  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : ماموران پلیس اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی در پی کسب و پرورش اخبار مبنی بر انتقال مواد مخدر از شهرهای عمقی به نوار مرزی توسط اشخاصی به هویت های معلوم ، مامورین پس از هماهنگی با مراجع قضایی با بکارگیری شیوه های اطلاعاتی و استفاده از امکانات در اختیار پلیس ، سوژه مورد نظر را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود : در این راستا پس از تعقیب و مراقبت های ویژه مامورین قبل از ورورد مواد مخدر به شهرستان، موفق به دستگیری ۷ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و توقیف ۵ دستگاه خودرو گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده از متهمان ۷۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف گردید که در این راستا پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.

سرهنگ موسوی در خاتمه با اشاره به این که، سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای خبر/