سجاد چهره آرا رئیس شورای اسلامی شهر خوی در گفت و گو با آذرباخیش اظهار داشت : با توجه به افزایش تعرفه ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور و به تبع آن در خوی شورای شهر افزایش ۴۵ درصدی کرایه ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی را به ۲۵ درصد رساند.

وی افزود : با لحاظ مشکلات مختلف ناوگان حمل و نقل عمومی خوی از یکسو و شرایط اقتصادی موجود و ترغیب برای استفاده بیشتر از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی توسط شهروندان،  ناوگان تاکسیرانی ۲۵ درصد و اتوبوسرانی هم به ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

چهره آرا گفت: تلاش شورای شهر و مدیریت شهری ایجاد زمینه های مناسب جهت رفاه بیشتر شهروندان در استفاده از امکانات شهری است.

رئیس شورای شهر خوی به فرایند افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و ادامه داد : شوراهای اسلامی شهر مرجع تغییر نرخ کرایه تاکسی‌ها است به این ترتیب که فرایند تعیین نرخ کرایه تاکسی بر اساس قانون شهرداری‌ها در اواخر سال طبق پیشنهاد واحدهای کارشناسی سازمان تاکسیرانی در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود و شورای شهر پس از بررسی، تصویب و در نهایت تایید فرمانداری مربوطه کرایه قانونی را اعلام می‌کند که در سال جاری نیز این فرایند جریان یافت.

انتهای خبر/