وحید محبوبی استاد دانشگاه در گفت و گو با آذرباخیش گفت : نظام جمهوری اسلامی ایران  به اذعان کارشناسان و صاحب‌نظران یک پدیده، برنامه و گام برای حرکت دادن بشریت به سمت نقطه موعود وعده الهی درقرآن است.

وی گفت : جمهوری اسلامی ایران ادامه دهنده  بعثت همه انبیا و مجاهدت‌هایی که در طول تاریخ در راه خدا انجام شده است.و در نهایت  مقدمه تحقق جامعه عدل اسلامی بشمار می رود.

محبوبی افزود : روز تشکیل جمهوری اسلامی ، کسب استقلال کشورهای تحت سلطه استکبار جهانی و مخالفت با هر گونه وابستگی به نظام های الحادی در جهان بشمار می رود.

وی با اشاره به نقش مردم در ۱۲ فروردین سال ۵۸ گفت : آری در یوم الله ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸،  با اعلام قاطع رای مردم ایران یعنی تنها با گذشت  ۵۰ روز از پیروزی انقلاب در ایران ، مردم انقلابی در راستای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی، با تصمیم قاطع و اکثریت قریب به اتفاق ۲/۹۸ درصد آراء با وحدت، یکدلی و یکپارچگی کم نظیر خود به جمهوری اسلامی ایران رسما مهر تایید زدند.

وی اظهارداشت : مردم ایران در روزهای دهم تا یازدهم فروردین  به ندا و رهنمود تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، مبنی بر این که «فقط جمهوری‎ اسلامی، نه‎‎‎‎ یک‎‎ کلمه کم‎ نه یک کلمه زیـاد»، لبیک گفتند و جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک الگوی موفق از نظام مردم سالاری دینی به جهانیان معرفی کردند.

انتهای خبر/