به گزارش آذرباخیش ذبیح الله کاظمی فرماندار خوی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان با تبیین دیدگاه دولت سزدهم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب گفت : مدیریت جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم یکی از اساسی ترین اهداف دولت سزدهم می باشد که با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب ضامنی برای پیشرفت نظام اسلامی خواهد بود.

فرماندار خوی اظهارداشت : کارآمدکردن نظام اداری برای اثر بخشی و ثمربخشی در تسهیل کارها باید از اولویت های مدیران و مسئولین نظام باشد.

وی افزود : توسعه متوازن شهرستان خوی با مدنظر قراردان عدالت محوری و مبارزه با فساد در هر حوزه ای از اهدفا مهم در سال جاری می باشد.

کاظمی علت اصلی عقب ماندگی در ایجاد زیر ساخت های حیاطی و نیمه تمام ماندن برخی از پروژهای شهری را عدم نظارت و پیگیری های مستمر دانست و افزود :  کار انقلابی نیاز به مصوبه و صورت جلسه ندارد همه ما موظیم بر اساس وظایف شرعی و اداری مان از حقوق ملت در همه ابعاد دفاع و صیانت کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان خوی با گلایه از اتخاذ تصمیمات جزیره ای در حوزه مدیریتی گفت : عملکرد مدیران باید انقلابی و به نفع مردم باشد و از اتخاذ هرگونه تصمیات سلیقه ای و جزیره ای جلوگیری کرد.

ذبیح الله کاظمی رسیدگی به امور محرومان و فقرزدایی را نیز از اهداف مهم دولت سیزدهم برشمرد و افزود : توجه به مناطق کم برخوردا و محروم بر اساس توسعه متوازن و پایدار باید یکی از کارهای مهم مدیران شهری باشد.

انتهای خبر/