به گزارش آذرباخیش خالد جنگجو سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان آذربایجان غربی در بازدید خود از گمرک مرزی رازی در شهرستان خوی این گمرک را کانون اقتصادی فعال و مهم در شمال کشور در آینده نه چندان دور دانست و اظهار کرد: بررسی مشکلات موجود در گذرگاه زمینی رازی و ساماندهی این کانون اقتصادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مسافری از مهمترین اهداف سفر به این منطقه بود.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان آذربایجانغربی گفت: در این سفر با بازدید میدانی که از گمرک رازی ، نقطه صفر مرزی ایران و ترکیه، سالن تجاری پایانه مرزی و مناطق دیگر اقتصادی گمرک مرزی رازی انجام گرفت بدون شک تصمیمات مناسبی برای برطرف کردن مشکلات گرفته خواهد شد.

وی به ظرفیت‌های موجود در گمرک رازی اشاره کرد و افزود: گمرگ مرزی رازی در آینده نزدیک یکی از گمرکات فعال استان در حوزه های واردات ، صادرات ، ترانزیت خواهد بود بنابراین باید با رفع مشکلات موجود آن در جهت رونق فعالیت‌های اقتصادی گام‌های خوبی برداشته شود.

گفتنی است؛ سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان آذربایجانغربی وضعیت بررسی شده از محوطه و ساختمان جدید الاحداث پایانه مزبور را بصورت تلفنی با فرماندار و نماینده مردم شریف شهرستان خوی و برخی از مسولین استانی در میان گذاشته و مورد بحث و گفتگو قرار داد .

انتهای خبر/