به گزارش خبرنگار آذرباخیش حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به حضور پرشور مردم دارالمومنین شهرستان خوی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : حضور مردم در این روز ستون های کاخ دشمنان اسلام بویژه رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی را به لرزه درآورد.

وی گفت : دو رکن با عظمت علم و عمل در توسعه پایدار نقش اساسی را ایفا می کنندکه ستون فقرات علمی کشور معلمین محترم و ستون فقرات تولیدی کشور کارگران عزیز می باشند.

حجت الاسلام قاسم خانی ضمن تبریک روز شوراها و آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا مهمترین مطالبات مردم شهرستان خوی را یادآوری نمود و افزود : تسهیل زندگی مردم در برطرف کردن معضلات شهر و روستا یکی از خواسته های مهم مردم است .

وی تصریح کرد : سالم‌سازی محیط زیست، حفظ اصالت اسلامی و ملی در ساخت و سازها، استقرار بخشیدن به جو اسلامی و فرهنگی سالم، پرداختن به نیازهای فوری‌تر در عین اهتمام به کارهای زیربنایی، اولویت دادن به مناطق مستضعف نشین، تأثیرناپذیری از نفوذ ثروتمندان و جاذبه‌ی ثروت، رعایت دقیق قوانین و عدم تخطی از آن با حیله‌های شبه قانونی، رعایت ویژه‌ی محرومان، آلوده نشدن به اسراف و هدر ندادن بیت المال با تجملات زائد و سفرها و مراسم غیرالزام از دیگر مطالبات مردم می باشد.

انتهای خبر/