به گزارش آذرباخیش میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در نشستی که صبح امروز با حضور تشکلهای کارفرمایی ، کارگری و کانون بازنشستگان در سالن اداره ارشاد خوی برگزار شد گفت : با اصلاح یارانه ها منابع هدررفت کشور در راستای توسعه خدمات درمانی و مناطق کم برخوردار به کارگرفته خواهد شد که امروز بیش از ۱۵ میلیون غیر ایرانی از منابع کشور در تمامی زمینه ها در حال استفاده می باشند.

وی گفت : بیش از ۷۰ درصد کل کشور تحت پوشش خدمات بیمه ای هستند و در تلاش برای ارتقا شاخص های درمانی و افزایش چتر حمایت بیمه ای در کشور می باشیم.

موسوی توسعه خدمات درمانی در مناطق کم برخوردار را از مهمترین برنامه های تامین اجتماعی نامبرد و افزود : با افزایش سطح دسترسی مردم به مراکز بیمه ای و درمانی توانسته ایم مراکز درمانی و خدماتی را به بیش از ۳۸۰ مرکز ارتقا دهیم.

وی افزایش امید به زندگی در بعد از انقلاب را از اقدامات چشمگیر نظام در این حوزه دانست و اظهارداشت : امید به زندگی از مولفه های جامعه توسعه یافته است و امروز این مولفه در کشور به بیش از ۷۰ سال رسیده است .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: ارائه خدمات بصورت عادلانه در کشور باید بهبود یابد و بصورت عادلانه تمامی مناطق کشور در هر سطحی باید از این خدمات بهره مند شوند.

وی گفت : با شناخت موانع و چالش های پیش در حال برنامه ریزی برای افزایش ارائه خدمات خوب و مفیدی برای کشور هستیم.

موسوی افزود : بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای درمان بیماران کرونایی تحت حمایت بیمه هزینه شد.

در پایان این مراسم تشکل های کارگری و کارفرمایی با اشاره به مشکلات بیمه ای خود خواستار افزایش سطح زندگی این قشر جامعه شدند.

انتهای پیام/