به گزارش آذرباخیش محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی عصر روز سه شنبه ۱۷ خرداد در میان مردم شهر زرآباد خوی با اشاره به سیاست های کلی نظام اظهارداشت : توجه ویژه به مناطق مرزی ، روستایی و عشایری از برنامه های جدی دولت سیزدهم بشمار می رود و تحقق این اهداف عالیه از جهت گیری های نظام اسلامی است .

وی افزود : برای تکمیل و توسعه زیر ساخت های زیربنایی آذربایجان غربی ۵۰ هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده است تا بتوان سیمای واقعی و در خور شأن این استان را به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاره به نهضت گازرسانی به مناطق دور و حاشیه نشین گفت : در حال حاضر گازرسانی به ۲۶ روستای بخش صفائیه در دست اقدام است که تا پایان سال جاری از مردم عزیز این روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

معتمدیان خاطرنشان کرد : وضعیت جاده های مواصلاتی برخی از شهرهای استان در شأن مردم نبوده مخصوصا جاده خوی به چالدران با اخذ اعتبار لازم تعریض و بهسازی خواهد شد.

وی تصریح کرد : خدمات نظام در برخی از شاخص ها در مقایسه با کشورهای همجوار و برخی از کشورهای پیشرفته در حد مطلوبی قرار دارد.

استاندار آذربایجان غربی توسعه مرزها را یک فرصت بی نظیر دانست و افزود : باید موانع اصلی توسعه مرزها را رفع کرد تا بتوان عواید حاصله را به خود مردم منطقه اختصاص دهیم .

در ادامه این جلسه استاندار آذربایجان غربی با استماع مشکلات و مطالبات بحق مردم این مناطق دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/