به گزارش آذرباخیش ،این طرحها شامل ساماندهی معابر مساکن مهر و طرح تکمیلی احداث کمربندی شهید سردار سلیمانی است که با حضور مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی عملیات اجرایی این طرحها آغاز شد .

نصراله پور شهردار خوی گفت : این طرحها با هدف تکمیل زیر ساختهای شهری و روانسازی ترافیک در شهر خوی با ۲هزار میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه عمرانی شهرداری خوی اجرا میشوند .

وی افزود : برای اجرای طرح تکمیلی کمربندی سردار سلیمانی تا حدفاصل روستا ی وار تا یدیلر ۱۴۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی می شود که برای تملک آزاد سازی این مسیر ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

شهردار خوی همچنین اجرای طرح ساماندهی معابر مساکن مهر کوی ولیعصر را از طرحهای مهم عمرانی این شهر دانست و افزود : برای اجرای این طرح نیز ۱۵ هزار متر مربع آسفالت ریزی ، ۶کیلومتر جدول گذاری ۱۷ هزار متر مکعب زیر سازی و خاکبرداری انجام می شود.

سید محمد عابدی مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری اذربایجان غربی هم در آئین گلنگ زنی عملیات ساخت کمربندی سردار سلیمانی این طرحها را از طرحهای بسیار مهم استان در کاهش ترافیک شهری دانست و تصریح کرد : تکمیل این کمربندی می تواند در کاهش ترافیک در بافت اصلی شهر خوی بسیار موثر باشد .

نصراله پور با بیان اینکه با کاهش شیوع کرونا روند توسعه فعالیت شهرداریها در استان شتاب گرفته است افزود : شهرداریهای استان در حال احیای منابع در آمدی خود هستند .

طرحهای عمران شهری شهرداری خوی تا پایان امسال تکمیل به بهره برداری می رسند .

 

انتهای پیام/