به گزارش خبرنگار آذرباخیش ، ذبیح الله کاظمی فرماندار ویژه خوی در مراسم آئین تحلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران و مطبوعات ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ، از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و این روز را تبریک گفت .

فرماندار خوی ضمن اشاره به شفافیت ، جهادی بودن و صداقت در عمل داشتن دولت گفت : مسئولان اداری شهرستان بایستی پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند و با رفتار و اخلاق خوب برخورد کنند.

کاظمی در ادامه افزود : با توجه به شرایطی که دولت در پیش گرفته ، ضروری است که خبرنگاران با نقدهای منصفانه خود مسئولان نظام و دولت را در راه خدمت به مردم یاری کنند.

وی ارتباط میان خبرنگاران و مسئولان را ارتباطی دو طرفه و توام با احترام دانست و گفت : از تک تک خبرنگاران می خواهم در کنار مسئولان جهت حفظ آرامش موجود شهرستان بکوشند.

فرماندار خوی همچنین با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان گفت : تاکنون ۶۵ پروژه با اعتبار ۲۳۰۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده است که عزم دولت اتمام پروژه های نیمه تمام میباشد.

در این مراسم نیز امام جمعه شهرستان خوی شهردار ، اعضای شورای شهر و تعدادی از خبرنگاران مطالبی را ارائه نمودند و در پایان از تمامی خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/جواد نجارپور