به گزارش خبرنگار آذرباخیش ، ذبیح الله کاظمی فرماندار ویژه شهرستان خوی در جلسه شورای اداری و آیین معارفه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان خوی گفت : ناآرامی‌های اخیر ، دسیسه و برنامه‌های دشمنان برای ناامن کردن و تجزیه کشور ، جنگ داخلی و از بین بردن مکتب حسینی از دلهای مردم با شیوه جنگ رسانه ای بود که با آگاهی مردم ، تمام اهداف شوم آنها برملا شد .

کاظمی از نارضایتی مردم نسبت به عملکرد مسئولین گفت و افزود : دشمنان و سازمان های اطلاعاتی بیگانه در تلاش بودند تمام مردم را با آشوب های اخیر همراهی کنند اما بدین گونه نشد ولی بایستی مسئولین بدانند که نارضایتی مردم از نظام نیست بلکه از ما مسئولین می باشد .

فرماندار خوی در ادامه با اشاره به تکریم ارباب رجوع بیان کرد : بعضی از ادارات منجمله بانک ها درگیر کاغذبازی و بروکراسی اداری هستند و مردم را بازیچه خود قرار دادند ، اگر بنا باشد کار آنها حل نشود از اول اطلاع دهید و چندین ماه معطل کم کاری و سلیقه ای کارکردن خود قرار ندهید .

ذبیح الله کاظمی همچنین به وجود امنیت و آرامش کامل در شهرستان خوی اشاره کرد و گفت : در اغتشاشات اخیر کشور ، بعضی تحرکات در شهرستان خوی وجود داشت که با ورود و اقدام به موقع دستگاههای امنیتی و نظامی ، خنثی شد و این عامل باعث جلوگیری از مخل کردن امنیت شهر شد که در روزهای آینده آمار دقیق را اعلام خواهیم کرد .

حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه شهرستان خوی هم در این جلسه بیان نمود : مسئولین باید در نظر داشته باشند مردمی که صف خود را از اغتشاشگران و آشوب های اخیر جدا کرده اند و حتی کسانی که در راهپیمایی های اخیر ، نماز جمعه و مراسمات ملی و مذهبی شرکت می کنند ، آنها هم به وضعیت فعلی و اقتصادی جامعه معترض هستند و در اسرع وقت این مسائل باید در نظر گرفته شده و پیگیری های لازم صورت گیرد.

امام جمعه خوی افزود : در تجمع برلین ، همه دنیا شاهد این مسئله شدند که ۱۶ پرچم در آن جمع دیده شد که نشان از برنامه تجزیه طلبی دشمنان و تفرقه بین مردم ایران می باشد .

اسماعیل سالم خویی معاون عمرانی و دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی هم در ادامه از عملکرد شش ماهه اول سال ادارات شهرستان و اجرای مصوبه های سفر هیئت دولت و استاندار آذربایجان غربی به شهرستان خوی گفت و افزود : تا بدین لحظه ۸۰۰ واحد تخریب شده از زمین لرزه خوی آواربرداری شده است که در جای خود یک حرکت جهادی و غیرقابل باور بود .

سالم خویی بیان کرد : ۳۰۰ واحد تخریبی در حال احداث میباشد که از این تعداد ۲۰۰ واحد آرماتوربندی شده است و برای این واحد ها تاکنون ۱۰۰ کمپرسی ماسه ، ۱۰ کیسه سیمان برای بتن مقر هر واحد تخریبی ، تیرچه و آهن آلات لازم تامین و به منطقه ارسال شده است .

در پایان این جلسه ، سید جواد ساجدی نژاد بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه خوی معرفی شد. وی اهل مرند و از فرهنگیان باسابقه این شهرستان می باشد.

انتهای پیام/