به گزارش آذرباخیش عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری خوی با اشاره به ضرورت تکمیل جاده‌های در دست ساخت شهرستان گفت: علاوه بر اعتبارات قبلی، اخیراً ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل درآمدهای نفتی برای تکمیل جاده خوی، قطور رازی در نظر گرفته شد.

وی از بهره برداری از پایانه رازی خوی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: پیگیری برای فعالیت شبانه روزی این پایانه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی رمز اصلی تحقق مطالبات مردم را هم افزایی و وحدت بین مسئولان دانست و افزود: این هم افزایی با همراهی مردم باید تقویت شود.

وی از اقدامات دولت در مناطق زلزله زده خوی تقدیر کرد و افزود: با پیگیری‌های لازم تمام نیازها و اعتبارات در کمترین زمان برای بازسازی مناطق زلزله زده در اختیار مردم قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضا قاسم‌خانی امام جمعه شهرستان خوی نیز در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه گفت: امروز برای دستیابی به ساختار سبک زندگی اسلامی ما نیاز شدید به ویژگی‌ها اندیشه و سبک زندگی و رفتار ی حضرت فاطمه زهرا س و ائمه اطهار علیهم السلام داریم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم افزود: امروز با رفتار و کار جهادی مسئولان است که مشکلات مردم رفع خواهد شد.

ذبیح الله کاظمی فرماندار شهرستان خوی هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ و روحیه جهادی در بین مدیران و کارکنان ادارات گفت: با روحیه جهادی شاهد تحول و حل مشکلات مردم خواهیم بود.

وی از تکمیل زیر ساخت‌های شهرستان خوی در بخش‌های مختلف هم خبر داد و افزود: ارتقای زیر ساخت‌های فرودگاه, تکمیل پایانه رازی, گازرسانی به ده‌ها روستا و تأمین آب شرب تعداد زیادی از روستاها از مهمترین اقدامات در این زمینه است.

فرماندار خوی تکمیل طرح‌های توسعه شبکه فاضلاب خوی، دیزج دیز و تکمیل جاده خوی به چالدران را از مطالبات اساسی مردم اعلام کرد.

انتهای پیام/