حجت الاسلام محسن مسلمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خوی در گفت و گو با خبرنگار آذرباخیش حماسه ۹ دی را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان دانست و افزود : مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی افزود : روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی تصریح کرد : ۹ دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی خاطرنشان کرد : مردم ایران همیشه نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

مسلمی در پایان به دسیسه ها و نقشه های شوم و جدید دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : هر چند دشمن دست بردار نیست و هر روز در قالب های مختلف وارد عرصه می شود تا بلکه بتواند با جو روانی و فشار و تحریم ملت را از کوره به در کند و بار دیگر آشوب و اغتشاش و ناامنی را خوراک هر روزه مردمی کند که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ثابت کردند مَرد میدان هستند و به این راحتی ها دست از اعتقاداتشان برنخواهند داشت.

انتهای پیام/