به گزارش آذرباخیش حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی گفت : امروز نهم دی روز صیانت از قانون است ماجرای ۸۸ شورش علیه قانون بود شورش علیه قانون یعنی رسمیت دادن به دیکتاتوری اگر رهبرمعظم کوتاه می‌آمد شورش علیه قانون به یک بدعت و سیئه مستمره تبدیل می‌شد و اگر تا حال مقاومت کرده به خاطر احترام به قانون است و به خاطر این است که برای همه ناقضین قانون درس عبرت شود که هیچ کس جرأت هتک قانون را نداشته باشد.

وی افزود :  ۹ دی تجلی بصیرت امت بود و هم برگی زرین از درایت بزرگ مقام معظم رهبری . ۹ دی مربوط به هیچ جناحی نبود بلکه ملت تا احساس خطر برای کشور کرد سیل آسا حرکت کرد و دندان طمع استکبار جهانی را از ته کشید از همان روز است که استکبار جهانی با تشدید تحریم از ملت ما انتقام میگیرد به آنها می‌گوییم: “موتوا بغیظکم” از ما عصبانی باشید و از عصبانیّت بمیرید.

امام جمعه خوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت : استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از پیشرفت علمی جهان اسلام واهمه دارند. آیا تا به حال توجه کرده‌اید که چرا اسرائیل غالباً مراکز تحقیقاتی سوریه را بمباران می‌کند؟ وحشت آنها از پیشرفت‌های علمی کشورهای منطقه است سوریه و عراق همه مقدمه بودند غرض اصلی ایران بود می گفتند: سر مار در ایران است. یک نقطه وحشتناک در کار آنها که توسط غربی ها طراحی شده بود مسئله توحش بود آن هم به نام دین ، تا رشد اسلام در غرب زمین‌گیر شود.

انتهای پیام/