به گزارش آذرباخیش سردارحبیب شهسواری فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی در همایش طلاب و روحانیون شمال استان که در خوی برگزار شد ، گفت : جنگ نرم و جنگ سخت دو روی یک سکه هستند  ، مردم پایه و اساس انقلاب اسلامی هستند که دشمن با تهاجمات وحشتناک خود در حال ضربه زدن به وحدت ملی و بدنبال گسست امت با ولایت است.

وی افزود : وظیفه امروز ما آگاه سازی و روشنگری در جامعه می باشد و یکی از این ارکان تبیین مکتب حاج قاسم است که غرب بشدت در تلاش است که حوزه نفوذ ایران اسلامی را در غرب و جهان اسلام را کاهش دهد.

فرمانده سپاه استان آذربایجان غربی با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهارداشت : برجسته‌سازی وقایعی چون سقوط هواپیمای پرواز ٧۵٢، جنگ روسیه و اوکراین، حمایت ایران از جبهه مقاومت و ناآرامی‌های اخیر کشورنشان از جنگ ترکیبی دشمن که یکی از تاکتیک های آن عملیات روانی و اعمال فشار بر مردم و نظام اسلامی است کاملاً مشهود و قابل‌مشاهده است.

در ادامه این همایش ، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ، با اشاره به دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت : دهه بصیرت در حقیقت همان جهاد تبیین است ، و امروز یکی از وظایف ما تبیین اندیشه مقاومت برای جامعه است همان اندیشه ای که دشمن می خواست با به شهادت رساندن سردار دلها و یارانش آن را نابود کند.

وی افزود : یکی از اهداف غرب کاهش نفوذ و اندیشه انقلاب اسلامی در اذهان عمومی بویژه جوانان بود که شهادت حاج قاسم ، این اندیشه و مکتب را در دل ها زنده و وحدت بی نظیری برای امت اسلامی به رقم زد.

حجت الاسلام فیاضی به شخصیت وارسته سردار دلها اشاره کرد و افزود : حاج قاسم شهید گج فهمی های دینی است که یکی از آنها ، داعش خبیث و جنایتکاری بود که بنام دین در حال تخریب و تحریف اسلام ناب محمدی بودند.

وی تصریح کرد :  نظم نوین جهانی که غرب از آن بارها صحبت می‌کند و در حال تداعی و پیاده سازی آن در جهان می باشد ، همان مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی است که  می خواهند آن را به نابودی بکشانند.

انتهای پیام/