به گزارش آذرباخیش حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت : مهم‌ترین شاخصه سردار سلیمانی ، مکتب ســلیمانی همچنان تهدیــدی برای دشمنان و جبهه کفر محسوب می شــود، تا حدی که دیکتاتورهای فضای مجازی همانطور که دیکتاتورهای فضای واقعی نتوانستند او را تحمل کنند و ناجوانمردانه به شــهادتش رســاندند، نام و عکــس او را هم تحمل نمی کنند و هر مقدار که می توانند از اینستاگرام و برخی فضاهای دیگر او را حذف می کنند.

وی افزود : سرمایه اصلی سردار سلیمانی، ایمان قوی و اخلاص واقعی او در خدمت بود و هرکس این دو سرمایه گران‌قدر را کسب کند، می‌تواند مسیر سلیمانی را طی کند. نسل جوان و زمان‌آگاه امروز ما نیز با ایمان و روشن‌بینی و اخلاص نخواهند گذاشت راه سلیمانی که راه پیروی از اسلام عدل و آزادی و آگاهی است، بی‌رهرو بماند و پرچم پرافتخار دفاع شجاعانه از عزت و استقلال ملت‌های مسلمان، همواره به دست شاگردان مکتب اسلام راستین در اهتزاز خواهد ماند.

امام جمعه خوی در ادامه اظهارداشت : دشمنان انقلاب و جبهه مقاومت باید بدانند که با شهادت شهید سلیمانی تفکر مکتب وی از بین نمی‌رود بلکه روزبه روز این تفکر محکم‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/