به گزارش خبرنگار آذرباخیش ، سردار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار اسلام ، سپهبد قاسم سلیمانی که در بقعه شیخ نوایی شهرستان خوی برگزار شد ، با بیان جهانی بودن نام و مکتب سردار سلیمانی گفت : برکت و وجود سردار عزیز ، سردار سلیمانی نه تنها در عراق ، سوریه ، لبان ، یمن و سایر کشور ها ، بلکه در تمام دنیا احساس میشد و هر کجا نیاز بود آنجا حضور داشت .

وی در ادامه با اشاره به جنایات و حق کشی های حقوق بشر ، عنوان کرد : در سازمان حقوق بشر ما را محکوم کردند ؛ اما سئوال باید پرسید که کدام حقوق بشر ؛ حقوق بشری که استکبار جهانی و رژیم کودک کش اسرائیل آن را ترسیم کرده است؛ همان طراحان حقوق بشر بانیان به شهادت رسیدن سردار سلیمانی و صدها شهید والامقام شدند .

سردار رحیمی از مشکلات کنونی جامعه و حوادث اخیر کشور گفت و افزود : رئیس جمهور دولت قبل تمام توان خود را در مذاکره با آمریکا و حل مشکلات کشور را بر امضای برجام گذاشت و حتی ایشان گفتند که مشکل آب را هم با برجام حل میکنیم ؛ اما مگر اینگونه بود ، دریاچه ارومیه در بدترین شرایط روزهای خود قرار گرفت و پس چرا آن زمان برجام نتوانست کاری انجام دهد .

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد : زمانی که دولت قبل با شعارهای علی برکت الله خود مدام پروژه‌های گوناگونی را کلنگ زنی میکرد ، ما باید مطالبه گری میکردیم که چرا هیچ کدام از آنها به سرانجام نمیرسد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال از عمر دولت سیزدهم ، هنوز پروژه‌های نیمه تمام دولت قبل را به اتمام می‌رسانند .

وی همچنین ادامه داد : تا دیروز گزینه های روی میز علیه جمهوری اسلامی ایران بود اما ما با تمام قدرت در زمینه نظامی گری ثابت کردیم که هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند و امروز کشور ایران را به تسلیح کردن کشور ابرقدرتمند شرق اروپا (روسیه) محکوم میکنند و هرچند صحت و یا نادرست بودن این خبر را نمیدانیم ولی این اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد .

سردار طالب رحیمی همچنین با اشاره به حوادث اخیر گفت : دشمن ، بر روی دانش آموزان و دانشجویان ایرانی برنامه‌ریزی های فراوانی انجام داده است و حوادث اخیر گویای این برنامه ها بود و لذا باید تلنگری به تمام دستگاه های آموزشی باشد ؛ چراکه اکنون سرمایه گذاری های خود را بر روی معلمان و اساتید دانشگاهی گذاشته‌اند .

این مقام مسئول افزود : ما مطالبه گری خود را از وضعیت موجود خودرو های بی کیفیت و گران قیمت داخلی انجام میدهیم ، ولی اغتشاشگران به دنبال تخریب نظام و کشور هستند و تنها دغدغه همان دانشجوی اغتشاشگر ، فقط غذا خوردن مختلط در سلف سرویس های دانشگاه بود .

ذبیح الله کاظمی فرماندار ویژه شهرستان خوی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی ، عنوان کرد : اطاعت از ولایت یک امر مهم است و لذا مسئولین باید ولایت پذیری را از شهیید سلیمانی الگوی خود قرار دهند که هر کجا رهبری اشاره کردند ، آنجا حضور فعال و تاثیر گذاری داشتند .

کاظمی همچنین بیان کرد : مدیران ادارات باید عملیاتی کار کردن را از سردار سلیمانی بیاموزند چرا که تاثیر کار بر مردم عیان می‌شد اما مردم ، خروجی و عملکرد چندین سال یک اداره و مسئول را ، نمی‌بینند .

فرماندار خوی با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور خاطرنشان کرد : کسانی که شعار نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران را سر میداند ، در بحران های گوناگون کشور کجا بودند ، سلبریتی هایی که میلیاردها پول از جیب مردم دریافت میکردند و بر علیه امنیت کشور فعالیت کردند کجا بودند ؛ جهاد تبیین این نیست تنها عملکرد را ارائه کرد ، باید کسانی که بر علیه نظام ، امنیت ملی و رهبری تلاش میکردند ، به مردم معرفی و رسوا شوند .

انتهای پیام/