حجت الاسلام عباسعلی امامی رئیس حوزه قضایی شهرستان خوی در گفت و گو با خبرنگار آذرباخیش از برگزاری سیزدهمین سالگرد شهادت حاجی قلیزاده دادستان فقید خوی خبرداد و افزود : مراسم سیزدهمین سالگرد شهادت این شهید والامقام و یادواره شهدای سنکر عدالت با حضور شخصیت ها و چهره های ملی و استانی و قشرهای مختلف با محوریت بررسی ابعاد ترورهای ناجوانمردانه و ابعاد حقوقی و قضایی ترورها در کشور در بهمن ماه سال جاری در سالن مجموعه خیریه عترت بوتراب برگزار خواهد شد.

امامی از ارائه خدمات حقوقی و قضایی رایگان بمناسبت سالگرد شهادت دادستان عادل و مردم یار خوی خبرداد و افزود : در ۱۳ مسجد شهرستان با حضور قضات و کارشناسان دادگستری و حقوقدانان بسیجی به مردم خدمات رایگان قضایی و حقوقی ارائه خواهد شد و در کنار این میز خدمت نیز برای مردم این شهر برپا خواهد شد.

وی گفت :  آنچه امروز یاد و خاطره شهید حاجی قلیزاده را با گذشت سال‌ها از شهادتش نزد مردم جاوید نگه داشته، جایگاه مردمی این شهید والا مقام بوده است.

این عزیز سفر کرده ، دادستان عادل ، غیور ، خدوم و خوشنام خوی ، شهید والامقام «حاج ولی حاجی قلیزاده» پس از سالها خدمت عاشقانه ، در بیست و هشتم دی ماه سال ۸۸ در ۴۴ سالگی ، در اوج خدمت ، در حالی که از محل کار خود بر می گشت، مظلومانه و غریبانه در مقابل درب منزل خود بدست کوردلان منافق و ضد انقلاب ترور و به شهادت رسید.
انتهای پیام/