به گزارش سرویس سیاسی آذرباخیش در این بیانیه آمده است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تبت یدا ابی لهب و تب

“اگر سپاه نبود کشور هم نبود”

پارلمان اروپا در اقدامی مداخله‌جویانه قطعنامه‌‌ای ضدایرانی با عنوان «پاسخ به اعتراضات و اعدام‌ها در ایران» را به تصویب رساند که یکی از متمم‌های این قطعنامه درج سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا است.

علاوه بر اینکه مفاد این قطعنامه ماهیت پیشنهادی دارد و تعیین و شناسایی گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی با شورای امنیت است و اقدامات یک‌جانبه دولت‌های عضو مردود و فاقد وجاهت بین‌المللی و غیرالزام‌آور است. این قطعنامه غیرقانونی، اقدامی است غیرعقلایی چون طبق قواعد مرسوم بین‌المللی، نهاد نظامی یک کشور هیچگاه تحریم نمی‌شود.

اروپا و آمریکا به جهت گرم نگه‌داشتن شعله التهاب و تنش و تداوم اغتشاشات و تنفس مصنوعی دادن به مزدوران داخلی و خارجی و ضریب دهی به فشارهای معیشتی، تحت‌تأثیر قراردادن جامعه در دوگانه سپاه – معیشت و فشار بر تیم مذاکره‌کننده جهت تحمیل برجام دیکته شده، بازوی قدرتمند نظامی ایران و محور مقاومت – سپاه سرافراز انقلاب – را هدف قرار داده‌اند. تحریم سپاه البته چیز جدیدی نیست و این نیروی بزرگ و حافظ انقلاب اسلامی همواره زیر تیغ تحریم دشمنان بوده و به برکت همین تحریم‌ها رشد کرده و قد کشیده و بالیده است.

دشمنان عزت و قوت ایران انقلابی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مالک‌اشتر نظام اسلامی، فرزند راستین، قوی و پاک ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه و محل تربیت صدها هزار نیروی مؤمن و پاک‌باخته در ایران اسلامی و الگوی هزاران هزار عنصر مقاوم و مؤمن در جهان اسلام است و در طول ۴۳ سال گذشته به‌خوبی آموخته است که از دل تهدیدها چگونه فرصت‌های طلایی خلق کند. تحریم این نیروی بی‌بدیل، بیش از گذشته بر قوت و قدرت آن خواهد افزود.

مردم هوشیار و آگاه ایران بار دیگر نشان خواهند داد که هرکدام یک سپاهی انقلاب هستند و لباس سبز این نیروی الهی و انقلابی را نماد عزت و افتخار خود می‌دانند و نظام انقلابی ما نیز بدون تردید پاسخ‌های متقابل و متناسب هشداردهنده را خواهد داد و طراحان صهیونیست و بازیگران مفلوک این نمایش مضحک، مانند همیشه با شکست‌های بزرگ‌تر روبرو شده و طعم ناکامی را خواهند چشید.

با آرزوی طول عمر باسعادت و عزت روزافزون فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و توفیقات مضاعف را برای تک‌تک سپاهیان مجاهد انقلاب اسلامی از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای خبر/