به گزارش آذرباخیش یاسر رهبر دین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد. با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص ارائه کمک دولت برای خرید لوازم‌خانگی به مالکان واحدهای احداثی زلزله ۱۳ مهر خوی گفت: این کمک بلاعوض به ۵۰۸ واحد مسکونی دارای شرایط پرداخت شد.

وی افزود:  باتوجه‌به دستور استاندار آذربایجان غربی این کمک بلاعوض ۱۵۰ میلیون‌ریالی برای منازل مسکونی در حال ساخت با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اختصاص‌یافته و از امروز پرداخت آن آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی: اعتبار لازم برای پرداخت این کمک بلاعوض تضمین شده و قرار است در این بخش ۷۶ میلیارد ریال پرداخت شود.

وی ادامه داد: برای هر واحد مسکونی دارای پیشرفت بیش از ۵۰ درصد ۱۵۰ میلیون ریال در این قالب در نظر گرفته شده و پرداخت می‌شود.

رهبر دین اظهار کرد: کار بسیار قابل‌توجهی در خصوص احداث واحدهای زلزله‌زده ۱۳ ‌ مهر، ۲۸ دی و هشتم بهمن امسال در خوی انجام شده و در حال حاضر روند کار در حوزه‌های‌ مختلف با سرعت خوبی در حال انجام است.

انتهای خبر/