به گزارش آذرباخیش حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خوی که با حضور فرماندار و سایر اعضای شورای اداری در قالب طرح «هر شب یک مسجد» که باهدف ارتباط با مردم در مسجد روستای سراب این شهرستان حضور یافته بودند، گفت: تلاش مستمر و جهادی برای تحقق‌یافتن شعار سال یک تکلیف ملی است، پس همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کرده و با تمام توان خود تلاش کنند.

وی ضمن اینکه فرارسیدن بهار قرآن و طبیعت را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت، افزود: آحاد مردم صرف‌نظر از جایگاه اجتماعی، پست سازمانی و شغل خود لازم است، برای تحقق‌یافتن شعار سال اهتمام کنند.

امام‌جمعه خوی با بیان اینکه مخاطب رهبری در پیام نوروزی و حرم مطهر رضوی عموم مردم بود، اضافه کرد: بنابراین لازم است، همه در این زمینه احساس مسئولیت کنند، به سهم خود برای تحقق‌یافتن منویات رهبری تلاش کنند، چراکه پیرو عملیاتی‌کردن رهنمودهای ایشان بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصاد برطرف می‌شود.

ذبیح‌الله کاظمی، فرماندار خوی در این نشست، با بیان اهمیت و ضرورت راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد شهرستان، گفت: واحدهایی که هم‌اکنون راکد هستند، بخش قابل‌توجهی از فرایند تولید شامل تأمین زمین، احداث ساختمان، تهیه ماشین‌آلات و… را طی کرده‌اند، پس باید منابع مالی موردنیاز به انحای مختلف اعم از استمهال و تقسیط بدهی تأمین شود.

وی ادامه داد: بنابراین چنانچه منابع مالی موردنیاز تأمین شود، بدون تردید می‌توان این واحدها را وارد چرخه تولید کرد که همین موضوع  اشتغال‌زایی، مهار تورم و کمک به اقتصاد را به دنبال خواهد داشت.

انتهای خبر/