عادل نجف‌زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش گفت: اعلام حکومت جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین، جوانه‌های اندیشه و عمل را در جامعه‌های جهان سوم و ملت‌های مستضعف جهان، رویاند و شکوفا کرد.

وی افزود: این روز سرنوشت‌ساز و تاریخی حتی آنهایی که از الگوهای غربی دلسرد و نومید شده بودند، به اندیشه و اراده‌ای نیرومند برای ساختن جامعه‌ای نو و اسلامی، مجهز کرد.

نجف‌زاده با اشاره به سیطره تئوری جدایی دین از سیاست و نظام‌های حکومتی لائیک گفت:  در ۱۲ فروردین سال ۵۸ نظامی متولد شد که این نظریه‌ها را در قرن بیستم باطل کرد و حکومت اسلامی را بر اساس موازین و آموزه‌های دینی به منصه ظهور و عمل رساند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران در توسعه فناوری در کشور گفت: در حوزه‌های فناوری هسته‌ای، صنایع نظامی، صنایع موشکی و مخابراتی، فناوری نانوتکنولوژی و فناوری سلول‌های بنیادی، و… جهان را به حیرت و تحسین وادار ساخته است.

نجف‌زاده این روز سرنوشت‌ساز و تاریخی را یادگاری از اندیشه‌های امام (ره) که برگرفته از کتاب مقدسمان قرآن بود دانست و خاطرنشان کرد: باید برای حفظ این دستاورد عظیم و تکرارنشدنی در تاریخ بشریت با تمام توان و ظرفیت این خط پیشرفت را به نکته اوج خود در تمامی حوزه‌ها و قله‌های پیشرفت تعالی و انسانی برسانیم.

انتهای خبر/