به گزارش آذرباخیش ذبیح الله کاظمی روز دوشنبه به همراه اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان در بازدید از مناطق حاشیه نشین و محروم شهر افزود: از سال گذشته با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان و سایر ادارات موفق شدیم تحولی در ستاد بازآفرینی ایجاد و موضوع محرومیت زدایی را در برنامه اصلی خود قرار دهیم.

وی ضمن بازدید از مناطق حاشیه نشین و محروم خوی اظهار کرد: در حال حاضر چهار منطقه فقیرنشین و محروم در شهرستان شناسایی شده که بایستی حداقل امکانات در این مناطق ایجاد و جوابگوی قسمتی از مطالبات مردم باشیم.

کاظمی ادامه داد: بیشتر مناطق شناسایی شده محروم نیاز بیشتری به توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دارند که در این راستا تلاش هستیم اقداماتی توسط سپاه پاسداران، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه اجرایی شود.

فرماندار خوی: با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می‌شود.

فرمانده ویژه خوی در خصوص عمده مطالبات مردم این مناطق اضافه کرد: جدول کشی، آسفالت و زیرسازی معابر، ایجاد فضای سبز، فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی از عمده این مطالبات است.

کاظمی یادآور شد: عمده مشکلات مردم در حوزه اداره آب و فاضلاب و شهرداری بود که با هماهنگی صورت گرفته و حضور فعال نمایندگان این دستگاه‌ها، مقرر شد ظرف ماه‌های آینده نسبت به رفع مشکلات این منطقه اقدامات لازم انجام شود.

انتهای خبر/