حسن نصراله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش از برقراری ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خوی طی یک ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به استقبال شهروندان خوی از سامانه ۱۳۷، در نخستین ماه سال جاری تعداد ۴۷۰ تماس با این سامانه برقرار شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد ١۵ مورد راهنمایی به ادارات خدمات‌رسان بوده و مابقی موارد پس از ثبت درخواست و مشکلات شهروندان به واحدهای مختلف مجموعه مدیریت شهری ارجاع داده شده است.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: این گزارش‌ها براساس تفکیک نواحی پنج‌گانه ۶٢ مورد ناحیه یک، ١٠۶ مورد ناحیه دو، ۵٧ مورد ناحیه سه، ٢۴ مورد ناحیه چهار و چهار مورد مربوط به ناحیه کوی ولیعصر (عج) بوده است.

نصرالله‌پور تصریح کرد: تماس‌ها و گزارش‌های مردمی با سامانه ١٣٧ براساس تفکیک حوزه خدماتی شامل ١۵١ مورد در حوزه رفع سد معبر، گزارش نخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، سیما منظر و سایر موارد بوده که بر اساس آمار ثبت شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری برای تمام موارد مذکور اقدامات لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: ٧١ مورد از گزارش‌های مردمی مربوط به حوزه فنی و عمرانی در دست بررسی و برنامه‌ریزی است.

شهردار خوی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی میان شهروندان با شهرداری است و شهروندان محور اصلی مدیریت شهر هستند، بر این اساس این سامانه، جهت رفع موانع و مشکلات شهری، کوتاه‌ترین و مؤثرترین مسیر دسترسی است.

انتهای خبر/