به گزارش آذرباخیش ذبیح الله کاظمی فرماندار خوی در مراسم گرامی داشت روز ملی شوراها با اشاره به همدلی خوب ایجاد شده بین مسوولان این شهرستان در راستای مدیریت بحران زلزله طی ۲ دوره ۱۳ مهر و هشتم بهمن سال گذشته گفت: این امر موجب شد تا از بروز بحران و ادامه دار بودن آن جلوگیری شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ذبیح الله کاظمی عصر یکشنبه در آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر خوی افزود: در زلزله‌های اخیر شهرستان، شورای شهر نیز در کنار دیگر نهادها بسیار مفید و تاثیرگذار وارد عمل شد و امروز نیز در بازسازی مناطق زلزله‌زده نقش بسیار مهمی دارد.

وی اضافه کرد: توانمندی شورای شهر در بعضی مواقع بیشتر از دولت در مدیریت شهری است و این نقطه قوتی برای اعضای شورای شهر به شمار می‌رود.

فرماندار خوی ادامه داد: ایجاد آرامش مطلوب در اوج بحران و آشوب‌های کشور در شهرستان خوی ستودنی بود که در سایه اتحاد و همت مسوولان و همراهی مردم بدست آمد و در موضوع زلزله نیز با ورود جهادی تمام دستگاه‌ها، کمترین مشکل را داشتیم.

کاظمی اظهار کرد: توجه به مناطق محروم، باید در اولویت کاری هر نهادی قرار گیرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم باشند و همین کنار مردم بودن‌ها و بازدیدهای میدانی از مناطق، موجب حل و فصل مشکلات است.

انتهای خبر/