به گزارش خبرنگار آذرباخیش حجت‌الاسلام یعقوب رشتبر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی در صحن علنی شورای اسلامی شهر خوی، ضمن تبریک روز شوراها به اعضای حاضر در جلسه، اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم‌ترین رکن در ریل‌گذاری مسیر توسعه و توازن در مناطق مختلف هستند و این مهم با اتحاد، همدلی و هم‌افزایی بین اعضای شوراها محقق می‌گردد.

وی با بیان اینکه حتی میزان موافقت اعضای شوراهای اسلامی در جریان ارائه طرح‌ها و پیشنهادها در بحث تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات صحن شوراها تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: به‌عنوان‌مثال در شورای اسلامی شهر خوی ۹ عضو منتخب مردم هستند و بسیار شایسته است که در تأیید و رأی‌گیری جهت تصویب طرح‌های پیشنهادی شاهد انسجام کامل و ۹ رای برای طرح‌ها باشیم.

دادستان خوی ادامه داد: در چنین شرایطی شهردار و مجموعه مدیریت شهری نیز باقوت قلب و اطمینان کامل می‌تواند پیگیر مصوبات باشد و تحقق طرح‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و… به سمت ۱۰۰ درصد اجرایی‌شدن سوق پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام رشتبر همچنین با بیان اینکه دادستانی شهرستان خوی در راستای تحقق توسعه متوازن شهری که منجر به عدالت اجتماعی می‌گردد در کنار شورا و شهردار خوی است، افزود: تحقق عدالت اجتماعی و توسعه متوازن شهری جزو مطالبات جدی مردم است که ما نیز در این راستا از هرگونه حمایت معنوی نسبت به مدیریت شهری دریغ نخواهیم کرد.

انتهای خبر /