عادل نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش در پی ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تحویل تعدادی دستگاه خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت، از نمایندگان مجلس اظهار داشت: بنده به‌عنوان خادم مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی دریافت هرگونه خودرو خارج‌ازنوبت را قویاً تکذیب نموده و بنده نیز به نوبه خودم خواستار رسیدگی فوری مجلس محترم به این موضوع هستم.

وی افزود: مردم عزیز حق دارند نسبت به عملکرد و اقدامات  نمایندگانشان در حوزه‌های مختلف حساس باشند و باید نمایندگان مجلس براین‌اساس پاسخ‌گوی افکار عمومی شوند.

نجف‌زاده اظهار داشت: تعلل در پاسخگویی به ابهامات مطرح شده در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت زمینه ایجاد شایعات و حواشی خواهد شد؛ لذا سریعاً خواستار رسیدگی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور رسیدگی رئیس مجلس به موضوع واگذاری خودرو افزود: بر اساس مصوبه هیئت‌رئیسه مجلس طی نامه‌ای به کمیسیون اصل ۹۰ هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس مأموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه‌های مختلف از جمله مجلس را بادقت مورد رسیدگی قرار دهند.

انتهای خبر/