امین گلصنملو رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش با اشاره به دغدغه‌مندی شورای ششم نسبت به حوزه زیرساخت‌های ورزشی در خوی، اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که ساکنان در حاشیه شهر با آن روبه‌رو هستند، کمبود سرانه‌های ورزشی است.

وی در خصوص لزوم رفع کمبودها در حوزه ورزش به‌ویژه در حاشیه شهر خوی، ادامه داد: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر، شهرداری‌های مناطق دوگانه خوی را دراین‌خصوص پای‌کار آورده است و درخواست کردیم تا با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و در اختیار قراردادن اراضی بدون استفاده گام‌های سازنده‌ای در این جهت بردارند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر خوی تصریح کرد: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر نیز با جدیت از این اقدامات برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی حمایت می‌کند و پس از شناسایی اراضی و امکان‌سنجی، نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تدابیر و راهکارهای مختلفی برای جبران کمبود سرانه‌های ورزشی اندیشیده شده است، گفت: شهرداری خوی در این دوره با عزمی راسخ پای‌کار آمده است و تمام توان و ظرفیت خود را در این راستا به کار خواهد گرفت که امیدواریم در سایه تعامل با سایر دستگاه‌ها بتوانیم به این فرایند سرعت ببخشیم و شرایط مطلوب‌تری را برای ساکنان حاشیه شهر، به‌ویژه نوجوانان و جوانان فراهم کنیم .

انتهای خبر/