ذبیح اله کاظمی معاون استانداری و فرماندار ویژه شهرستان خوی در حاشیه بازدید از پروژه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش روند پیشرفت کمی و کیفی پروژه‌ها در حال احداث آموزش‌وپرورش را قابل‌قبول بیان و گفت: در سال جاری ۱۰ هزار مترمربع با ۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

فرماندار خوی اظهار داشت: شهرستان خوی به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان از تراکم بالای جمعیت دانش‌آموزی برخوردار بوده و باتوجه‌به بافت فرسوده فضاها و وقوع زلزله‌های اخیر توسعه فضاهای آموزشی این شهرستان نیازمند توجه ویژه دولت و خیرین است.

وی با یادآوری خدمات ارائه شده توسط خیرین مدرسه‌ساز خوی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز بعد از زلزله‌های اخیر شهرستان خوی با دست خیر خود آمادگی خود را اعلام کردند به‌طوری‌که علاوه بر اعتبارات دولتی به همت همین خیرین توانسته‌ایم تا حدودی مشکلات را حل کنیم و ان‌شاءالله خیرین عزیز باز هم در ادامه تکمیل پروژه‌ها ما را یاری خواهند کرد.

کاظمی افزود: با تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت مردمی در راستای نهضت مدرسه‌سازی و همراهی خیرین شاهد افزایش چشمگیر سرانه فضای آموزشی در شهرستان خوی برای سال‌های تحصیلی آینده خواهیم بود.

انتهای خبر/