سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان خوی طرح دستگیری سارقان و پاک‌سازی نقاط آسیب‌زا و جرم‌خیز را در سطح شهرستان اجرا می‌کنند.

وی افزود: طی چند روز اخیر در راستای اجرای این طرح با رصد اطلاعاتی همکاران پلیس، ۴ سارق دستگیر و بازداشت شده‌اند که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

این مقام انتظامی موارد سرقتی را برشمرد و گفت: ۱۳ فقره سرقتی از محتویات داخل خودرو و اماکن خصوصی بوده و علاوه بر این موارد ۱ دستگاه موتورسیکلت نیز از بین اموال مسروقه سارقان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با اشاره به اظهار رضایت مردم از اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: سارقین و مخلان امنیت نخواهند توانست با حضور نیروی خدوم انتظامی که همواره در حال ایثارگری برای حفظ امنیت شهروندان هست به‌راحتی به مقاصد شوم خود دست یابند و این اطمینان را می‌دهیم قطعاً در تور رصد ما خواهند افتاد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی مردم با پلیس اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به‌ویژه در زمینه قاچاق کالا، توزیع انواع مواد مخدر و…. مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند و مطمئن باشند در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

انتهای خبر/